tirsdag 1. september 2009

SØSTRENE LARSEN OG UNDERTEGNEDE


På bildet er jeg 7 år og sammen med mamman min, Karin (i mdten) på besøk hos tante Åse (til høyre) i Skien. Karin er 24 år på bildet og Åse er 25 år. To flotte søstre i sine fineste kjoler. Selv har jeg sovesveis og natt-tøy og hadde akkurat våknet alene på gjesterommet og fikk komme inn i stua for å få litt trøst.
Husker ennå bilturen hjem dagen etter, da vi måtte stoppe på E-18 ved korketrekkeren fordi jeg var bilsyk.Antakelig fordi alle de voksne satt og dampet og røkte i bilen,uten tanke på stakkars meg som satt bak. Slik var det den gangen, ingen sikkerhetsbelter, ikke barneseter eller barnesikring og røyking overalt. Nesten rart vi vokste opp, men det gjorde vi. Koselige bildersom jeg er veldig glad for å ha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar