fredag 2. oktober 2009

TENK AT DEN LILLE TULLA MI ER BLITT 30 ÅR





I kveld arrangerer vennene til min førstefødte surprise-party for henne. Så heldig hun er som har så flotte og snille venner. Jenta er blitt 30 år og hun ble selv mor for 3 år siden. Da kom Henrik til verden og jeg ble kjempestolt mormor.
Det er rart å tenke på at det er 30 år siden hun selv kom til verden på den bitte-lille fødeavdelingen i den lille byen jeg fremdeles bor i. Noen år senere ble fødeavdelingen lagt ned og alle måtte dra til sentralsykehuset. Av mine 4 barn er det kun henne som ble født i hjembyen.En stor og livskraftig baby var det som kom til verden 25.september 1979 , 4120 g tung og 50 cm lang.







Det å ha ei datter som har rundet 30 år gjør jo at en må tenke på seg selv som voksen dame(52år). Tenk så heldig en er som får stå på livets mannskapsliste.







Gratulerer med de første 30 år, Anne Stine og lykke til med årene som kommer. Jeg gleder meg til forsettelsen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar