lørdag 3. oktober 2009

MORMORS HAGE








Jeg er med i en kunstforening på jobben og her en dag jeg var innom sentraladministrasjonen så jeg at alle bildene som skal loddes ut på juletrekningen var hengt opp.Øynene mine gikk ganske raskt til et spesielt bilde og når jeg så nærmere på det så jeg at det het Mormors hage. Like ved siden av hang det et nesten helt likt bilde som het Syskrin. Jeg tror begge bildene er malt av Dang Van Ty . Som har hatt mange utstilllinger her i distriktet sammen med Åke Berg og Hans -Normann Dahl.Arbeider av begge to var også kjøpt inn til utlodningen.
Jeg likte begge bildene umiddelbart og de minnet også om hvordan jeg har det i min egen stue.Håper jeg blir den lykkelige vinner en gang i desember. Et bilde av Mormors hage i Mormors hus må vel passe ypperlig.

1 kommentar:

  1. Høres ut som Mormors hage skal vinnes av eieren av Mormors hus, ja! ;-) Håper du har hatt noen fine høstdager! Klem fra en av dine medarbeidere!

    SvarSlett